94 / 100
5/5 - (6 امتیاز)
دکتر روانشناس جردن

دکتر روانشناس خوب در ونک

مرکز مشاوره در ونک یا مرکز مشاوره روانشناسی در ونک واژه هایی هستند که مردم از آنها برای یافتن یک مرکز مشاوره خوب در ونک استفاده می کنند، اما چرا افراد فکر می کنند که روانشناسان خوب در شمال شهر هستند؟! این باور تا حدی می تواند صحیح باشد و تا حدی یک باور غلط است. از این بابت درست است که افرادی که سطح کیفی زندگی آنها بالاست، به دنبال روانشناسان خوب در مناطق شمال شهر از جمله ونک هستند و از این بابت می تواند غلط باشد که روانشناسان خوب به مکان خاصی محدود نمی شوند. اما در این مقاله سعی کرده ایم برای شما عزیزانی که به دنبال روانشناس خوب در ونک یا مرکز مشاوره در ونک هستید، خانم دکتر مریم زادباقر را معرفی کنیم.

روانشناس خوب در ونک کسی است که بتواند درمان خوبی برای مراجع خود داشته باشد. در واقع وقتی صحبت از یک روانشناس خوب یا مرکز مشاوره خوب در ونک در میان است، گاهی نحوه برخورد و گرایش درمانی او نیز بررسی می شود اما یک روانشناس خوب در ونک کسی است که بتواند روش درمانی مناسبی را برای هر کدام از مراجعین خود داشته باشد.

دکتر مریم زادباقر (دکتر روانشناس خوب در ونک) چه ویژگی هایی دارند؟

تجربه کاری بالا: تجربه کاری برای یک دکتر روانشناس خوب در ونک گاها از مدرک تحصیلی مهمتر است.
مدرک تحصیلی: یک روانشناس خوب می بایست حداقل مدرک دکتری تخصصی داشته باشد.
فعالیت تیمی: در مواردی که مراجع نیاز به درمان دارویی داشته باشد به روانپزشک ارجاع داده می شود.
اصول اخلاقی: رعایت اصول اخلاقی و اولیه مانند رازداری، همدلی و انصاف از ویژگی های دکتر روانشناس خوب در ونک است.

مطب دکتر مریم زادباقر (مرکز مشاوره در ونک)

خدمات ارائه شده در مطب دکتر مریم زادباقر برای ساکنین محله ونک بسیار گسترده است و نیاز مراجعین عزیز را از ابتدای تشخیص تا پیگیری مناسب  را برآورده می کند. خدمات دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک عبارتند از:
  • تشخیص و ارزیابی روانشناختی در کودکان و بزرگسالان
  • اجرا و تفسیر کلیه تست های روانشناختی، اعم از تست های شخصیت، تست های هوش و …
  • استعدادیابی کودکان و بزرگسالان
  • مشاوره، روانشناسی، و ارتقاء مشکلات رفتاری و بالینی کودکان
  • مشاوره و رواندرمانی نوجوانان، آموزش والدین و فرزندپروری کودکان و نوجوانان
  • درمان اختلالات روانشناختی بالینی مانند، اضطراب، افسردگی و … بصورت چند بعدی و با استفاده از رویکردهای جدید درمانی
  • درمان مشکلات جنسی و هویتی
  • مشاوره فردی
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره ازدواج و خانواده
  • مشاوره طلاق و خیانت
  • ارتقاء توانمندی های شناختی مانند توجه، حافظه، خلاقیت و … در گروه های آسیب دیده و افراد نرمال

مرکز مشاوره و کلینیک در ونک

موقعیت های مختلفی وجود دارد که ممکن است برای هر شخصی پیش بیاید که نیاز به مشاور داشته باشد. برای فردی که در محله ونک ساکن است یا کار می کند، مراجعه به دکتر روانشناس خوب در ونک یک دغدغه بسیار بزرگ است. مراجعه به یک مشاور کاملا مجرب و متخصص که بتواند در زمینه ای که می خواهید به شما مشاوره بدهد، یک موضوع ضروری به نظر می رسد.

بهترین مرکز مشاوره در ونک

دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک با سابقه چندین ساله ای که در زمینه ارائه خدمات مشاوره ای دارند ، یک فضای بسیار مناسب برای افرادی که به دنبال مرکز مشاوره در ونک هستند فراهم کرده است. در این مرکز شما می توانید به دور از هیاهو همه خدمات مشاوره ای و روانشناسی که انتظار دارید را دریافت کنید.

خدمات مطب دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک

در مطب دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک که به عنوان یکی از بهترین مطب های روانشناسی در ونک شناخته شده است، خدمات مختلف مشاوره ای و روانشناسی که افراد به آن نیاز دارند ارائه می شود.

  • مشاوره استرس تحصیلی در ونک

  • مشاوره خانواده در ونک

  • زوج درمانی در ونک

  • مشاوره قبل از ازدواج در ونک

  • مشاوره طلاق در ونک

از جمله خدمات مختلفی است که در مطب دکتر مریم زادباقر ارائه می شود.

در زمان فعلی که ویروس کرونا بر همه جامعه سایه انداخته است، خدمات مشاوره غیرحضوری می تواند یک امتیاز بسیار ویژه برای مطب دکتر مریم زادباقر محسوب شود. خدمات مشاوره ای غیر حضوری تلفنی و آنلاین باعث می شود تا نیاز همه افرادی که به دنبال مرکز مشاوره هستند بر طرف شود. این گسترده بودن نوع خدمات و هم چنین خدمات غیرحضوری که در مطب دکتر مریم زادباقر ارائه می شود باعث می شود تا این مرکز از سایر مراکز مشاوره متمایز باشد.

در صورتی که در محدوده ونک می باشید و نیاز به مرکز مشاوره در آن محدوده دارید می توانید با دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دکتر روانشناس خوب در ونک
ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز شلوغ و شلوغ تر می شود. با افراد مختلفی هم صحبت می شویم، یکی خوشحال یکی غمگین. این خوشحالی و ناراحتی به خیلی از عوامل مختلف بستگی دارد. یکی در ازدواج، یکی در خانواده، یکی در رابطه و ارتباط برقرار کردن و بسیاری از موارد دیگر.
با تلاش و مشاوره از افراد درست می توانیم زندگی خودمان را متحول کنیم، می توانیم شاد باشیم و دیدگاه خودمان را نسبت به زندگی تغییر دهیم. شاید فکر کنیم که نمی توانیم تغییری ایجاد کنیم، اما اینطور نیست و فقط کافیه خودتان بخواهید و با مشاوره از فردی متخصص، این کار قطعا امکان پذیر خواهد بود. میلیون ها فرد در جهان این کار را کرده اند یعنی من و شما نمی توانیم؟!
متاسفانه دور ما پر شده از مشاوران کم تجربه که در اپلیکیشن های مختلف بدون هیچ گونه سنجش و دانشی فعالیت می کنند. با کمال احترام به این افراد پیشنهاد می کنیم یک مشاور مجرب نسبت به مشکل خود پیدا کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن زندگی تان را تغییر دهید.
اگر مشاور و روانشناسی نمی شناسید می توانید از دکتر مریم زادباقر کمک بگیرید.

مرکز مشاوره در ونک

مرکز مشاوره و روانشناسی دکتر مریم زادباقر در محدوده ونک فعالیت دارد و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در حوزه مشاور قبل و بعد از ازدواج، مشاور خانواده، مشاور افسردگی، مشاور جنسی، مشاور رابطه، مشاور کودک و نوجوان و…. را به شما عزیزان ارائه دهد.

افرادی که در محدوده ونک هستند می توانند از خدمات مشاوره و روانشناسی دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک بهره ببرند و با چند جلسه مشاوره می توانند مشکل شما را بهبود بخشند.

حرفه ای ترین دکتر روانشناس در ونک

دکتر روانشناس جردن

دنبال حرفه ای ترین دکتر روانشناس خوب در ونک میگردین؟ اگر عجله دارید، پیش از خواندن ادامه مقاله همین حالا می توانید با دکتر مریم زادباقر تماس حاصل نمائید. در غیر این صورت ادامه متن را از دست ندهید.

بهترین دکتر روانشناس خوب در ونک

دکتر مریم زادباقر با سال ها تجربه در حوزه روانشناسی با دقت بیشتری روند ارزیابی، تشخیص و درمان فرد را پیش می برند و با تمرکز بسیار زیاد بر روی فرآیند ارزیابی و تشخیص سعی کرده اند تا روند درمان را تسریع کنند که همین موضوع باعث می شود مراجعین محترم نیاز به زمان کمتری برای روند درمان خود داشته باشند.

حرفه ای ترین دکتر روانشناس خوب در ونک

  • درمان انواع افسردگی

  • درمان انواع اضطراب

  • درمان انواع وسواس

  • درمان انواع فوبیا

  • مشاوره زوج درمانی

  • مشاوره پیش از طلاق

  • مشاوره پیش از ازدواج

  • مشاوره جلوگیری و راهکارهای شناسایی خیانت

  • مشاوره بهبود ارتباط فرزندان و والدین

  • مشاوره تربیت جنسی کودک

  • مشاوره فرزند پروری و آموزش والدین

  • مشاوره جلوگیری از طلاق عاطفی

  • مشاوره بهبود ارتباط با خانواده همسر

  • مشاوره ترس از تنهایی و جدایی همسر

  • مشاوره و درمان انواع اختلالات جنسی

نیاز همه به دکتر روانشناس خوب در ونک

ساکنین ونک هم همانند سایر نقاط تهران مشکلات و دغدغه هایی دارند.

مشکلات برای هر فردی می تواند به میزانی سخت و دست و پا گیر باشد که شاید این احساس نیاز باعث شود فرد به دکتر روانشناس خوب در ونک مراجعه کند و از مشکلات و دغدغه های خود حرف بزند.

فعالیت روانشناسی بسیار گسترده است و گرفتن مشاوره انواع مختلفی دارد و این نکته مهم است که حتماً نباید فرد مشکل خلقی یا ارتباطی داشته باشد که بخواهد به دکتر روانشناس خوب در ونک مراجعه کند.

تفاوت دکتر روانشناس با روانپزشک در ونک

حرفه ای ترین دکتر روانشناس خوب در ونک معتقد است که یکی از متداول ترین سوال های مردم تفاوت دکترروانشناس با روانپزشک است. واضحا دکترهای روانشناس به صحبت و راهکارهای درمانی برای مراجع می پردازند، اما دکتر روانپزشک صرفا با تجویز دارو و در واقع (دارو درمانی) می تواند مشکلات را در بخش ذهنی و نوروسایکولوژیک مغز درمان کند.

دکتر روانشناس خوب در ونک

حرفه ای ترین دکتر روانشناس خوب در ونک معتقد است با تحلیل و بررسی مشکلات افراد و ایجاد راه کارهای جدید درشناخت مراجع او را به سمتی می کشانند که خود برای خود تصمیم گیرنده باشد و از انفعال حاصل از کرختی و بی مسئولیتی رها بشوند و بتواند تصمیم گیرنده باشند.

تفاوت درمان روانپزشک و روانشناس در میدان ونک

روانپزشکها و همچنین روانشناسها به درمان مراجع می پردازند. در واقع مراجعینی که در افسردگی های شدید و اضطراب های غیرقابل کنترل و وسواس های اختلالی قرار دارند می توانند با تشخیص روانشناس ابتدا به مرحله دارودرمانی بپردازند و پس از ایجاد ثبات در هورمن های مغزی و به دست آوردن میزانی از سلامت روانی و بهبود به مشاوره های روانشناسی و فردی بپردازند. دکتر های روانشناس این قابلیت را دارند که تشخیص دهند آیا مراجع نیاز به دارو درمانی دارد و یا خیر. اما خود به شخصه نمی توانند دارویی را برای مراجع تجویز کنند.

لزوم مراجعه به دکتر روانشناس خوب در ونک

یکی از دستاوردهای جامعه صنعتی امروزه لزوم مراجعه به روانشناس و تغییر در دیدگاه مردم به روانشناسان از قبل شده است. شاید پیش از این هر فردی با مراجعه به روانشناس دچار این دلهره میشده که شاید مشکلات اساسی روانی دارد و یا شاید فردی بیمار است که کسی نباید از بیماری او با خبر باشد.

 پس شما اگر نیاز به دکتر روانشناس خوب در ونک دارید می توانید با دکتر مریم زادباقر ارتباط بگیرید.

دکتر روانشناس خوب در ونک در چه زمینه هایی مشاوره می دهند؟

مشاوره فردی: مشاوره در مورد مشکلات و مسائل فردی (تغییرات خلقی)

مشاوره زوج: زوج درمانی و مشکلات بین زوج ها

مشاوره خانواده: خانواده درمانی و مشکلات بین خانواده، والدین و کودکان

مشاوره پیش از ازدواج: بررسی موردی دو فردی که می خواهند ازدواج کنند به همراه تست های شخصیت شناسی

مشاوره کودک: هر آنچه که به کودکان، مشکلات کودک، اختلالات ارثی و رفتاری کودک مربوط میشود

مشاوره جنسی: در زمینه اطلاعات جنسی، درمان اختلالات جنسی

مشاوره تحصیلی: مشاوره انتخاب رشته تحصیلی و نحوه صحیح درس خواندن برای قبولی

مشاوره شغلی: راهنمایی برای انتخاب شغل بر اساس شخصیت فرد، زمینه های مساعد شغلی برای فرد

آیا دکتر روانشناس خوب در ونک تمام مشکلات ما را حل می کند؟

جواب دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک به این دست سوال ها این است که، مشاوران روانشناس در واقع حل کننده تمام مسائل و مشکلات یک فرد نیستند، آنها صرفا با شناخت روحیه و اخلاقیات فردی که به آنها مراجعه می کند می توانند بهترین راه کار را برای حل مسئله فرد ارائه دهند. از این رو فرد مراجع با بینش و آگاهی که به واسطه روانشناس خود از مسئله و مشکل خود پیدا می کند می تواند بپذیرد که مشکلات خود را از این طریق کم تر کند و خود را در راه بهبود و سلامت قرار بدهد یا خیر.

تغییر نگرش گام مهم درمان

در واقع مهم ترین عامل درمان، خود فرد است که به دکتر روانشناس خوب در ونک مراجعه کرده است. بنابراین یکی از پایه ایی ترین راهکارهای درمان نیز از طریق روانشناس بررسی و ارائه می شود که آن تغییر نگرش است. ایجاد تغییر نگرش مستلزم صرف زمانی است که تشخیص آن به عهده دکتر روانشناس خوب در ونک است و برای هر فردی نسبت به مقاومت او در درمان متفاوت است. پس شما اگر فکر می کنید نیاز به تغییر نگرش دارید می توانید با دکتر روانشناس خوب در ونک ارتباط بگیرید.

نکته مهم در درمانهای روانشناسی

هر فردی با مراجعه به دکتر روانشناس خوب در ونک و سعی و تلاش و مبادرت خود در درمان می تواند به بهبود دست پیدا کند. نکته مهم در درمان در واقع خود مراجع است که مراجع برای درمان و ایجاد بهبود، می تواند با تلاش خود و راهنمایی و مهارت دکتر روانشناس خوب در ونک به آن دست پیدا کند. در واقع هیچ فردی نیست که بخواهد و درمان نشود. حتی مشکلات و اختلالات رفتاری و شخصیتی و روانی می توانند با گذر زمان در درمان های صحیح به بهبود برسند.

آدرس مطب دکتر مریم زادباقر دکتر روانشناس خوب در ونک :

تهران،ونک،گاندی شمالی،صانعی غربی،پلاک۲۳،ساختمان پزشکان سینا،طبقه۴،واحد۱۳

دکتر روانشناس خوب در ونک

خدمات مشاوره روانشناسی در ونک :

روانشناس خوب در ونک

دکتر روانشناس ونک

دکتر روانشناس خوب در ونک

وابستگی کودک

اصول رابطه و ازدواج موفق

سطوح شخصیت

احساس رضایت فرد از رابطه

دارا بودن پروانه از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره

فایل صوتی دلایل خودارضایی آقایان و نحوه رویارویی با آن

با دکتر روانشناس خوب در ونک همراه باشید.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دکتر مریم زادباقر می باشد.

error: شما حق کپی برداری از محتوای سایت را ندارید.